grijs gestreepte poes kat ligt languit ogen op Kattenoppas Huisdierenoppas  dierenservice Joëlle Veenendaal, Rhenen, Achterberg, Overberg, Elst, Ederveen, Renswoude, Ede, Bennekom

Wat kost een intakegesprek?

Een intakegesprek is een belangrijk eerste stap in de dienstverlening, waarin u en uw dier centraal staan. Tijdens dit gesprek, worden verschillende onderwerpen besproken die van belang zijn voor de zorg en het welzijn van uw dier. Het gesprek is kosteloos.

Wat gebeurt er als het weer erg slecht is tijdens een geplande wandeling?

Bij slecht weer zal ik contact met u opnemen om te bespreken of de wandeling moet worden geannuleerd of verplaatst. De veiligheid en het welzijn van uw huisdier staan altijd voorop.

Wat gebeurt er als mijn huisdier een medisch noodgeval heeft tijdens een wandeling of huisbezoek?

Bij Dierenservice Joëlle staat de gezondheid en veiligheid van uw huisdier voorop. In het geval van een noodgeval zal ik direct contact met u opnemen en, indien nodig, uw huisdier naar de dierenarts brengen.

Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?

Dierenservice Joëlle accepteerd contante betalingen en betalingen via bankoverschrijving. Tevens is het mogelijk om met een Tikkie verzoek te betalen.

Betaal ik bij paardenoppas per paard?

Nee, bij onze paardenoppas hanteren we een uurtarief. Dit betekent dat u betaalt voor de tijd en zorg die aan uw paard(en) wordt besteed, ongeacht het aantal paarden. Op deze manier kunnen we u flexibele en eerlijke tarieven aanbieden, aangepast aan de specifieke behoeften en wensen van uw dieren. Voor meer informatie over de tarieven en diensten kunt u contact met ons opnemen.

Hoe ver van tevoren moet ik een afspraak maken?

Ik raad aan om zo vroeg mogelijk een afspraak te maken, vooral tijdens drukke periodes zoals vakantieseizoenen. Voor last-minute aanvragen, neem gerust contact met me op om de beschikbaarheid te controleren.

Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?

U kunt uw afspraak wijzigen of annuleren door contact met me op te nemen via WhatsApp of e-mail. Ik vraag u vriendelijk om wijzigingen zo snel mogelijk, uiterlijk 24 uur van te voren door te geven.

Maakt het uit in de prijs als ik verschillende dieren zoals katten, konijnen etc. heb?

Nee, het maakt niet uit in de prijs als u verschillende dieren zoals katten, konijnen, etc. heeft. We hanteren een uurtarief voor al onze diensten. Tijdens de intake kijken we naar de duur en aard van de werkzaamheden om ervoor te zorgen dat elk dier de juiste zorg en aandacht krijgt. Hierdoor kunnen we u een eerlijke en transparante prijs bieden, ongeacht het aantal en type dieren dat u heeft. Voor meer informatie of om een intake af te spreken, kunt u contact met ons opnemen.